українська російська англійська
Робота з фальсифікованою продукцією повинна набути нової якості, - Володимир Лапа
25.11.2016 | 11:55
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ

Робота з фальсифікованою продукцією повинна набути нової якості. На цьому наголосив Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа під час IX Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Молочний бізнес -2016».

«Ми розуміємо, що нам потрібно активізувати діяльність на ринку фальсифікату. Ця робота вже ведеться, але результати, як на мене, незадовільні», - зазначив Голова Держпродспоживслужби.

За його словами, у переважній більшості випадків звернення громадян щодо небезпечної та фальсифікованої продукції не доведені до завершення – накладення штрафних санкцій чи відкликання продукції з ринку. Це відбувається, зокрема, і через недостатню ефективність роботи територіальних органів Держпродспоживслужби.

«У цьому контексті запланована реалізація декількох пілотних проектів. Починаємо з Києва та Київської області. Зокрема, йдеться про відпрацювання механізму роботи зі зверненнями споживачів, моделі взаємодії всіх причетних і зацікавлених сторін, форми документів тощо. «Випробувана модель буде поширена по всій території країни. Розраховуємо, що це матиме позитивні результати в боротьбі з фальсифікатом», - наголосив Володимир Лапа.

Загалом щодо фальсифікату Держпродспоживслужба повинна застосовувати всі дозволені законодавством механізми впливу, зауважив він. «Наприклад, виробник заздалегідь попереджається про планову перевірку, тому до приходу інспекторів встигає приховати всі порушення. Але ж ми можемо працювати і з реалізаторами, які теж несуть відповідальність за продаж небезпечної продукції», - зазначив Голова Держпродспоживслужби.

 

версія для друку