українська російська англійська
Держпродспоживслужба: Політику щодо захисту своїх прав мають диктувати споживачі
10.03.2017 | 14:34
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ

Політику щодо захисту своїх прав повинні диктувати споживачі, - наголосила т.в.о. заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко під час прес-конференції на тему «Результати діяльності Держпродспоживслужби у 2016 році щодо контролю у сферах захисту прав споживачів, державного ринкового нагляду, нагляду у сфері ціноутворення та реклами», яка відбулася 10 березня 2017 року за участю керівників відповідних напрямків Держпродспоживслужби, представників профільних асоціацій та громадськості у сфері захисту споживачів.

«Як висловився Джон Кеннеді: Ми усі, за визначенням, споживачі. І це не залежить від віку, статі, освіти, соціального статусу, займаної посади, бо кожен із нас упродовж життя споживає товари, користується послугами і за це платить», - наголосила Лілія Стиренко.

За її словами, економічна діяльність органічно пов'язана зі споживачами і споживанням, адже дві третини всіх витрат в економіці робить саме споживач. Разом з цим саме споживачі є єдиною тією групою в економіці, яка часто залишається не почутою.

«Уряд, будучи за своєю природою головним представником усього народу, має особливе зобов'язання проявляти пильність відносно потреб споживача і просування інтересів споживачів» - це ще одне висловлювання Джона Кеннеді, якому уже 55 років, але воно понині залишається актуальним.

Загалом, як зауважили учасники прес-конференції, проведена Держпродспоживслужбою у 2016 році робота та отримані результати свідчать про наявність серйозних проблем у питаннях захисту прав споживачів. На жаль, за останні декілька років через запровадження з одного боку мораторію на перевірки підприємницької діяльності, а з іншого ускладнених процедур їх проведення фактично нівелюються механізми захисту справ споживачів, які гарантовані державою.

«Політику у цій сфері мають диктувати споживачі. Наше завдання почути, що їх сьогодні турбує. Спроба вирішити все за них – шлях в нікуди», - підсумувала т.в.о заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко.

Довідково

У 1983 році 15 березня було закріплене у міжнародному календарі святкових дат як Всесвітній день захисту прав споживачів.

 

версія для друку