українська російська англійська
Українська аграрна продукція має швидше потрапляти на ринок Південної Кореї, - Ольга Трофімцева
13.04.2017 | 14:22
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

Процедура виходу аграрної продукції на ринок Кореї, особливо продукції тваринництва, є досить непростою і достатньо тривалою. При цьому, країна є нетто-імпортером продуктів харчування і залежить від постачання основних видів продовольства з інших країн. Але українська сільгосппродукція має швидше потрапляти на ринок Республіки Корея. Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева після зустрічі з генеральним директором департаменту політики безпеки імпортованої продукції Міністерства безпеки продовольства та медикаментів паном Кімом Йонг-гуйєном та заступником Міністра сільського господарства, продовольства та сільських територій Республіки Корея паном Лі Юнвоном.

«Варто зазначити, що немає одного єдиного алгоритму виходу на корейський ринок для всіх компаній. Тому що для кожного виду продукції покроковий план буде мати свої особливості. Більше того, за імпорт аграрної продукції, продуктів харчування та рибних продуктів в Республіці Корея відповідають три різних міністерства, що іноді надзвичайно затримує процеси узгодження», - підкреслила Ольга Трофімцева.

Під час зустрічі були обговорені питання щодо прискорення процедур, пов’язаних з виходом на ринок Кореї молочної та м’ясної продукції, а в першу чергу, м’яса птиці та продуктів з нього.

«Через підвищений рівень ризику через спалахи пташиного грипу у всьому світі, відповідні органи Республіки Корея закрили свій експортний ринок для багатьох країн і посилили контроль за імпортом цієї продукції. Але ми домовились на робочому рівні відпрацьовувати це питання, зважаючи на потребу корейського ринку в імпорті, та на можливості українських експортерів задовольнити цей попит», - зазначила Ольга Трофімцева.

Також заступник Міністра додала, що на зустрічі сторони домовились паралельно почати процес відкриття корейського ринку для яєць. Крім того, для багатьох продуктів, таких як мед, шлях на ринок Південної Кореї є набагато простішим, і вимагає наявності імпортера в країні, який візьме на себе виконання необхідних процедур.

«Маю надію, що ми започаткували регулярний діалог між нашими міністерствами, і це дасть імпульс нашим торговельно-економічним відносинам в аграрній галузі», - зауважила заступник Міністра наприкінці зустрічі.

 

версія для друку