українська російська англійська
НКРЕКП для підвищення рівня якості обслуговування споживачів впроваджує інформаційно-довідкову телефонну лінію
19.04.2017 | 10:52
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

З метою забезпечення принципів відкритості та прозорості діяльності НКРЕКП та для спрощення отримання актуальної інформації, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, впроваджує додатковий сервіс - інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях.

Сервіс структуровано за:

окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);

категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);

категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів та заходів з енергоефективності).

Зазначений сервіс дасть можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП.

Враховуючи пілотний характер сервісу на сьогодні Комісія збирає письмові пропозиції та коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії з метою удосконалення сервісу та просить надсилати їх за адресою: petrenkos@nerc.gov.ua.

 

версія для друку