Станом на
перше червня у Житомирській області створено 24 опорні школи, що вдвічі більше
ніж 5 місяців тому. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія
Гриневич під час прес-підходу в межах святкування 95-річчя Житомирського
національного агроекологічного університету.
«Такий темп
створення опорних шкіл заслуговує на окрему відзнаку. Відтепер головне –
забезпечити максимальне підвезення учнів з околиць до цих закладів. Адже якщо
створюється опорна школа, якщо в неї відповідно
вкладаються кошти з державного та місцевих бюджетів, дуже важливо, щоб цими
перевагами максимально скористалися учні, які за місцем народження не мають
доступу до якісної освіти», - пояснила Лілія Гриневич.
Міністр
також відзначила збільшення кількості учнів області з особливими потребами, що
залучені до інклюзивної освіти.
«За останні
6 місяців кількість дітей з особливими потребами, що залучені до інклюзії,
зросла на 39 осіб, а кількість шкіл з
інклюзивними класами - на 10.
В результаті, на початок червня 2017 року в області інклюзивним
навчанням охоплено 289 дітей. Я пов’язую такі зміни з участю вашої області у
пілотному проекті благодійного Фонду Порошенка з розвитку інклюзивного
освітнього середовища. Я сподіваюсь, що ви станете однією з тих областей, що
зможе ділитися позитивними практиками розвитку інклюзії з іншими регіонами
України», - зазначила Лілія Гриневич.
Нагадаємо,
що раніше Міністр освіти і науки відвідала
Коростишівську гуманітарну гімназію № 5, де
зазначила, «дітей, яких зі звичайних шкіл починають підвозити в опорні, наприклад із поглибленим
вивченням іноземних мов, мають адаптувати до нових умов і давати можливість
надолужити матеріал».