українська російська англійська
Мінагрополітики працює над диверсифікацією та розвитку ринків збуту продукції тваринництва, - Олена Ковальова
14.06.2017 | 16:33
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

У Мінагрополітики продовжують працювати над розвитком експортного потенціалу тваринництва та диверсифікації ринків збуту. Зокрема, ведеться робота з визнання та відкриття доступу української продукції тваринництва до закордонних ринків збуту. Про це йшлося під час Комітетських слухань з питань аграрної політики та земельних відносин Верховної Ради України на тему «Розвиток експортного потенціалу національних виробників продукції тваринного походження» сьогодні, 14 червня, у м. Нововолинськ. У заході взяли участь заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Олена Ковальова, народні депутати України, представники органів державної влади, наукових установ та громадських організацій.

«У рамках реалізації експортного потенціалу України вже опрацьовані питання з укладання угод про вільну торгівлю з Туреччиною, Ізраїлем та Сербією. Окрім того, здійснюється робота з активізації торговельно-економічного співробітництва із ЄС, США, країнами Азії та Африки. І позитивні результати цієї роботи вже можна відзначити. В 2016 році обсяг поставок нашої продукції тваринництва в країни Європи, Азії та Африки перевищив 0,5 млрд дол. США — майже в 4 рази більше, ніж ще 5 років тому», - зазначила Олена Ковальова.

Окрім того, просуванню аграрної продукції на європейський ринок сприятиме надання Європейським Союзом додаткових квот для української продукції в рамках зони вільної торгівлі.

Також учасників засідання було проінформовано про інші напрацювання Мінагрополітики у напрямі розвитку експортного потенціалу України. В контексті збільшення пропозиції та конкурентоспроможності української продукції передбачено стимулювання виробництва за шляхом державної підтримки, впровадження міжнародних стандартів та стандартів ЄС у сфері виробництва, спрощення експортно-імпортних процедур, проведення регулярних торговельних місій та підтримка участі українських компаній у виставкових та інших заходах за кордоном.

Окрім того, диверсифікації українського експорту сприятиме реалізація положень майбутньої «Експортної стратегії України: Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі 2017 – 2021». В рамках цієї стратегії передбачено створення експортно-кредитної агенції, інституту торгових та аграрних аташе в ключових регіонах та проведення регулярних торговельних місій.

 

версія для друку