30 серпня 2017 року під час чергового засідання Міжвідомчої
комісії з питань популяризації України у світі при Міністерстві інформаційної
політики України було презентовано результати британського дослідження щодо
бачення комунікаційної стратегії України. Дослідження проводилося у Великобританії,
Німеччині та Польщі та стосувалося сприйняття іноземцями України.
Менеджер проекту офісу урядових комунікацій Великобританії Гарріс Маклауд під час презентації дослідження зазначив, що з
опитування видно: Україна – це країна яскравих вражень і нових ідей, позитивних
людей та емоцій.
Водночас дослідження показало, що головною проблемою
представлення України закордоном є відсутність обізнаності про країну: її
культуру, традиції, спадщину, географію, туристичні можливості та бізнесові
перспективи. Тому при формуванні іміджу варто звернути увагу на поширення
фактів про Україну, що були б підкріплені емоціями та враженнями від
української доброзичливості та культурної оригінальності.
«Іноземці, що приїжджають до Києва, хочуть побачити його
самобутність, а не новий Берлін чи Париж», – зазначив він.
Радник Прем'єр-міністра України Мирослав Кошелюк
пояснив: «Це дослідження – концепт від Британського Уряду, що може допомогти
нам вирішити завдання побудови бренду України у світі».
Міністр інформаційної політики України Юрій Стець резюмував: «Вважаю, що це – готова основа
комунікаційної стратегії, фактично технічне завдання для нас. Ми повинні
доопрацювати його, адаптувати під себе, подати на розгляд Прем’єр-міністра, а
потім провести відкритий конкурс на розробку стандартів просування бренду
України у світі».
Нагадаємо, Міжвідомча комісія з питань популяризації України
у світі була створена постановою КМУ від 7 червня 2017 року за № 467 в рамках
реалізації Концепції популяризації України у світі та просування інтересів
України у світовому інформаційному просторі, схваленої Урядом 11 жовтня 2016
року.