українська російська англійська
Лілія Гриневич: Школи, які успішно використовують методики двомовного навчання, - модель для імплементації мовної статті
20.10.2017 | 20:05
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

У Чернівецькій області є 4 двомовні школи, де успішно використовуються сучасні методики двомовного навчання, і їхній досвід є важливим для підвищення кваліфікації вчителів шкіл з мовою викладання національних меншин. Про це йшлося під час візиту Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич до Чернівецької гімназії № 6 ім. Олександра Доброго.

У школі вона відвідала урок математики, що проводився одночасно українською та румунською мовами.

«Двомовна методика дуже складна   вона потребує подвійної уваги та концентрації педагога. У нас до бюджету на 2018 рік уже закладено 500 млн на підвищення кваліфікації вчителів. За ці гроші ми перекваліфіковуватимемо всіх вчителів, що братимуть перший клас наступного року, а також вчителів зі шкіл нацменшин», – зазначила Міністр.

Лілія Гриневич також запросила спеціалістів гімназії до розробки програм та підручників з української мови для дітей, у яких материнською мовою є румунська.

«Ми дуже пишаємося своїми випускниками та вчителями. Усі наші випускники долають поріг склав/не склав з усіх предметів. У нас також практично немає плинності кадрів, у нас хороші вчителі, які продовжують працювати у нас», –  зазначив директор гімназії Іван Аурелович.

Нагадаємо, що сьогодні  Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич взяла участь  у круглому столі з представниками закладів освіти з навчанням мовами нацменшин щодо імплементації статті 7.

 

 

 

версія для друку