українська російська англійська
В'ячеслав Кириленко провів нараду з питань запровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, яка покращить якість надання освітніх послуг дітям з особливими потребами
27.10.2017 | 15:19
СЛУЖБА ВІЦЕ-ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ

Сьогодні з ініціативи Дружини Президента Марини Порошенко та під головуванням Віце-прем’єр-міністра В’ячеслава Кириленка за участі Міністра освіти і науки Лілії Гриневич, представників Міністерства охорони здоров’я, Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів, Міністерства юстиції, Мінекономрозвитку та ВБО «Благодійний фонд Порошенка» відбулася нарада з питань застосування в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей та підлітків (МКФ) під час надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами.

Міжнародна класифікація функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей та підлітків схвалена Всесвітньою організацією охорони здоров’я і використовується з 2007 року в розвинених країнах світу. Вона розширює охоплення основного обсягу даних шляхом більшої деталізації оцінювання структур та функцій організму, діяльності, участі факторів навколишнього середовища, специфічних для немовлят, малюків, дітей та підлітків.

У контексті впровадження інклюзивної освіти в Україні МКФ важлива з погляду можливості комплексної оцінки порушень функціонування дитини з особливими освітніми потребами та чіткого визначення її специфічних потреб.  

На основі цього мають формуватися освітні послуги, розроблятись індивідуальна програма та визначатись обсяги індивідуальної фінансової підтримки з боку держави для кожної дитини.

«Зараз важливо розробити технологічний механізм запровадження МКФ для дітей і підлітків, щоб ми могли якомога швидше забезпечити виконання усіх  завдання інклюзивної освіти», - наголосив В’ячеслав Кириленко.

За результатами наради Віце-прем’єр доручив Міністерству освіти і науки створити робочу групу з підготовки урядових рішень щодо запровадження МКФ для дітей та підлітків при наданні освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами.

 

версія для друку