Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно
вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також
удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення
приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів
телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції,
Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті,
надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово
Дзвінки на урядову
«гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів
мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для
заявників безкоштовні.
Для громадян
України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»
+38 (044) 284-19-15
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Громадяни також мають можливість подати електронне
звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного
центру: www.ukc.gov.ua
Подати електронне звернення
Працює «гаряча лінія» для підприємців
0-800-503-045.
(Режим роботи: у
робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у
неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника
переадресовуються на урядову «гарячу лінію»).
На базі Урядового контактного центру цілодобово працює
спеціалізована «гаряча лінія» з питань
корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних
і комунальних установах, на яку можна звернутися за номерами телефонів 1545, +38 (044) 284-19-15 (для громадян
України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового
контактного центру www.ukc.gov.ua