Електрифікація ділянки Полтава - Кременчук - необхідна умова впровадження швидкісного пасажирського коридору
16.11.2011 | 10:42
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту
 

Електрифікація ділянки Полтава–Кременчук–Бурти, урочисте відкриття якої відбулось 15 листопада, – ще важливий один крок на шляху до реалізації концепції розділення вантажного і пасажирського руху, необхідного для створення національних коридорів швидкісного руху. Саме завдяки цьому кроку від вантажних поїздів будуть звільнені транспортні коридори, призначені для швидкісних поїздів виробництва «Шкода» та «Хюндай». Також, не менш важливе для нормальної експлуатації швидкісної ділянки є і те, що вона розрахована виключно на пасажирські поїзда, а не на тяжкі вантажні, які негативно впливають на колії. В результаті буде досягнуто необхідне зростання швидкості, відповідно комфортності перевезень та якості обслуговування пасажирів.

Розділення пасажирського та вантажного рухів, у цілому, позитивно вплине на якість перевезень пасажирів, які стануть більш комфортні та швидкі. Такі новації, нададуть змогу населенню зекономити час на здійснення поїздок та пожвавити їх ділову активність у всіх сферах.

«Електрифікація – це нова, у порівнянні з тепловою тягою, технологія перевезень, котра має ряд переваг. При електрифікації зросте швидкість руху та вага поїзда, разом з чим, і пропускна здатність залізниць, що є не менш важливим фактом. Також, значно, покращиться екологічний стан у районі проходження залізниць. За рахунок зменшення шумових навантажень покращаться умови життєдіяльності людей котрі живуть чи перебувають біля колій, а також покращаться умови праці залізничників», - зазначив начальник Головного управління електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віталій Максимчук.

У цілому, електрифікація даної ділянки надасть змогу підвищити конкурентоспроможність пасажирських залізничних перевезень – як зараз, так і у стратегічний перспективі, а також, зменшить збитковість пасажироперевезень за рахунок впровадження денних поїздів та інтенсифікації використання рухомого складу.

Вже у 2012 році, планується замість поїзду «Кременчук – Москва», який наразі курсує через Бахмач, по тепловозному напрямку, призначити двогрупний поїзд «Кременчук – Полтава – Москва», який буде слідувати новою електрифікованою ділянкою. Перевід ділянки Кременчук-Полтава на електротягу також дозволить у найближчій перспективі використовувати тутешні дизель-поїзди на інших напрямках, в тому числі на ділянці Кременчук - Бахмач.

Довідка. У перелік основних напрямків за участю полігонів Південної залізниці, які повинні стати переважно пасажирськими ходами з відхиленням вантажного руху, увійшли напрямки:

- Київ - Гребінка - Ромодан - Полтава - Красноград - Лозова - Крим;

- Київ - Красноград - Мерефа - Харків;

- Київ - Красноград - Дніпропетровськ;

- Київ - Лозова - Донецьк;

- Білгород (РФ) - Козача Лопань - Харків - Лозова - Крим (Кавказ).

 

 

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=244703462