МОНмолодьспорту привертає увагу до збереження та зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку
07.12.2012 | 14:04
Прес-служба МІНІСТЕРСТВа ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
 

У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту відкрито фотовиставку, присвячену підсумкам Всеукраїнського фестивалю «Гармонія руху», а також виставку дитячих робіт за результатами впровадження проекту LEGO  Foundation.

Фестиваль «Гармонія руху» проводився з метою привернення уваги до збереження та зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку, активізації роботи дошкільних навчальних закладів у фізкультурно-оздоровчому напрямі.

Участь у фестивалі взяли діти різних вікових категорій та батьки вихованців ДНЗ. Упродовж фестивального тижня у дошкільних навчальних закладах кожної області України використовувалися різноманітні форми організації дитячої життєдіяльності фізкультурно-оздоровчого, валеологічного, художньо-естетичного спрямування з активним використанням рухів і музики у фізичних вправах, рухливих іграх, танцях тощо.

Окрім того, на виставці представлені дитячі роботи, виконані з конструкторів LEGO, з дошкільних закладів Києва.

Нагадаємо, що в липні 2010 року у Міністерстві підписано Меморандум з LEGO Foundation у рамках Програми Сприяння освіті, розрахованої  на 3 роки. Україна стала п'ятою державою у світі, яка приєдналася до Програми. Серед країн-учасниць проекту – Федеративна Республіка Бразилія, Китайська Народна Республіка, Південно-Африканська Республіка та Республіка Індія.

У рамках проекту LEGO Foundation ще у 2010 році три дошкільні та три загальноосвітні навчальні заклади  Києва  отримали набори для конструювання. До  впровадження в роботу  модулів  LEGO,  що сприяють  розвитку навичок до інженерії  та конструювання у дітей дошкільного віку, долучилися ще 10 дошкільних навчальних закладів.

Експрес-моніторингове дослідження стану впровадження Програми ЛЕГО-конструювання продемонструвало: заняття з LEGO-матеріалом сприяють розвитку необхідних видів діяльності (зображувальної, ігрової, пізнавальної), формують та розвивають  просторову орієнтацію, дрібну моторику, сенсорне уявлення, і можуть бути використані усіма спеціалістами за всіма напрямкам навчання, корекції та розвитку дитини дошкільного і шкільного віку.

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=245859987