Микола Азаров вимагає об'єктивної оцінки роботи кожного реєстраційного офісу
03.07.2013 | 11:52
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ
 

Прем’єр-міністр Микола Азаров на засіданні Уряду 3 липня 2013 року доручив профільним відомствам забезпечити належну роботу реєстраційних офісів та запровадити моніторинг і аналіз цієї роботи.

Микола Азаров повідомив, що з 1 липня 2013 року функції державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців перейшли до реєстраційних служб головних управлінь юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, і реєстраційних служб районних та міжрайонних управлінь юстиції.

Він повідомив, що всього створено 581 реєстраційний офіс у кожному адміністративному районі. Всі реєстратори забезпечені робочими місцями, печатками, електронними ключами доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. В офісах забезпечено електронний обмін інформацією між органами державної реєстрації, статистики, податковими органами, Пенсійним фондом.

 «Це зроблено з метою спрощення та уніфікації реєстраційних процедур, а також гарантування безперервності процесу реєстрації – незалежно від місцевих виборів, наприклад. Таким чином, тепер реєстрація не залежить від доброї чи злої волі місцевих чиновників»,- наголосив Прем’єр-міністр.

Водночас Микола Азаров доручив Міністерству юстиції з одного боку, а Державній службі з питань регуляторної політики і розвитку підприємництва – з іншого боку – з першого дня роботи нових офісів здійснювати вимогливий моніторинг і аналіз цієї роботи.

«Для нас принципове питання, щоб у реєстрації бізнесу не було жодних перешкод, ні свавілля, ні корупції. Я вимагаю об’єктивної оцінки роботи кожного реєстраційного офісу з урахуванням думки підприємців, які користуються його послугами. Підкреслюю, що реєстрація бізнесу – дуже важливий елемент бізнес-клімату в країні, покращення якого вимагає Глава держави. Наголошую на персональній відповідальності Голови Державної реєстраційної служби Ворони за належну роботу реєстраційних офісів», - сказав Глава Уряду, додавши, що на початку серпня на засіданні Уряду буде заслухано звіт про роботу Держреєстру.

 

 

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=246485545