Київська влада сприятиме бізнесу у створенні якісного туристичного продукту
04.07.2013 | 10:06
КИЇВСЬКА МДА
 

Туристичний бізнес має стати одним із пріоритетних напрямків розвитку економіки міста. Для цього необхідно, аби і влада, і представники туристичної галузі зробили зустрічні кроки задля плідної систематичної співпраці. Таку думку висловив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов під час засідання круглого столу «Стан та перспективи розвитку туристичного бізнесу столиці».

Очільник КМДА розповів, що на сьогоднішній день стратегічною метою розвитку туристичної галузі є створення конкурентоспроможного на внутрішньому та світовому ринках туристичного продукту, а також розширення внутрішнього та збільшення обсягів в’їзного туризму. Зокрема, столична влада чимало уваги приділяє розвитку спортивного та подієвого туризму, у зв’язку з чим значно активізувалося обговорення теми створення образу «Києва культурного» та «Києва фестивального». Крім того, на думку Олександра Попова, перспективним для Києва є розвиток паломницького туризму.

«Цього року заплановано декілька масштабних заходів, які будуть цікаві туристам. Говорячи про спортивний туризм, варто відзначити, що вже у серпні відбудуться два масштабні заходи – Чемпіонату Європи з баскетболу серед юніорів у віці до 16 років та Чемпіонат світу з художньої гімнастики. Не менш важлива подія – це святкування 1025-річчя Хрещення Київської Русі. З цієї нагоди ми очікуємо і на велику кількість офіційних делегацій, і на паломників», – розповів голова Київської міськдержадміністрації.

Однак, для ефективного розвитку туристичної галузі недостатньо просто спонукати туристів приїхати до Києва – необхідно створити комфортні умови для їхнього перебування в місті, організувати дозвілля, зробити туристичний продукт якісним та доступним. Допоможе у цьому питанні створення нових пішохідних маршрутів, інформаційних ресурсів, які б розповідали про Київ, впровадження програм лояльності для туристів, тощо. Над цими проектами міська влада працюватиме разом з туристичними операторами, готельєрами, перевізниками та іншими представниками туристичного сектору столиці.

«Нам потрібно використовувати весь туристичний потенціал Києва, і підприємцям є де застосувати свої таланти та можливості», – заявив Олександр Попов та додав, що міська влада має намір всебічно підтримувати підприємців, які працюють у галузі туризму, а також у суміжних областях, і постійно шукає оптимальні форми взаємодії з ними.

За словами очільника КМДА, розвиток туризму підвищить прибутковість й інших секторів міської економіки: транспорту, торгівлі, тощо.

Зі свого боку представники туристичного бізнесу столиці, що брали участь у круглому столі, озвучили проблемні питання галузі та запропонували шляхи і можливості співпраці з владою. Зокрема, Олександр Попов підтримав ідею створити координаційну раду, до якої б увійшли представники всіх зацікавлених сторін, з метою ефективного формування стратегії розвитку туризму в столиці та створення позитивного іміджу Києва за межами країни.

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=246490072