Олена Лукаш: Ми маємо ліквідувати штучні перепони при обслуговуванні населення
29.07.2013 | 09:44
Прес-служба Міністерства юстиції
 

«Ми плануємо суттєво вдосконалити надання реєстраційних послуг населенню. Для цього розроблено ряд заходів. Головний алгоритм дій: ліквідація штучних перепон з боку чиновників при обслуговуванні населення, а також максимальне спрощення процедури надання адміністративних послуг», - заявила Міністр юстиції України Олена Лукаш під час наради з керівниками Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві, Севастополі, а також начальниками реєстраційних та виконавчих служб відповідних управлінь юстиції, яка пройшла 26 липня 2013 року.

За її словами, планується збільшити чисельність операторів для обслуговування людей в реєстраційних службах за рахунок перерозподілу наявного штатного розпису, відкрити додаткові приміщення, в тому числі в містах-мегаполісах України для ліквідації черг, запровадити подання документів в електронному вигляді, встановити зручні для громадян графіки відвідування цих служб, інше.

Ряд нормативних актів, які перебувають зараз на розгляді в Мін’юсті, допоможуть реалізувати заявлене. Серед них – проект Наказу про надання нотаріусам та державним виконавцям доступу до даних Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек та Державного реєстру обтяжень рухомого майна. На нараді наголошувалось, що це спростить та здешевить послуги для громадян, а також суттєво зекономить їхній час.

На опрацюванні у Міністерстві юстиції також законопроект про запровадження подання в електронному вигляді та документів у паперовому вигляді через пошту і Центри надання адміністративних послуг. Розглядається також можливість внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», яким на нотаріусів буде покладено функції з надання витягів з Державного реєстру прав, що врегулює проблему черг до реєстраційних служб.

Все це допоможе зробити послуги держави населенню зручними і доступними. Для цього додатково будуть запроваджені безкоштовні навчання для держслужбовців щодо користування державними реєстрами.

Серед інших проблем учасники наради розглянули також питання виконання рішень про конфіскацію майна та збереження арештованого майна, взаємодію Державної виконавчої служби України з центральними органами виконавчої влади стосовно обміну інформацією. Йшлося і про проблему банкрутства юридичних осіб-підприємств, що є об’єктами права державної власності, які не підлягають приватизації. Обговорювався на нараді і доступ нотаріусів до Державного реєстру актів цивільного стану, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

 

 

 

 

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=246550532