Ігор Жданов: Здатність федерацій самостійно заробляти кошти за допомогою спортивного маркетингу - наріжний камінь автономії спорту в Україні
28.04.2017 | 15:39
МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
 

28 квітня Мінмолодьспорту та НОК провели семінар для представників федерацій з олімпійських видів спорту та працівників сфери з питань маркетингу та PR. Головна мета заходу - розповісти про сучасні інструменти залучення більшої кількості людей до занять спортом, розширення глядацької аудиторії кожного виду та пошуку нових позабюджетних джерел фінансування.

"Ми разом з вами прагнемо крок за кроком збудувати в Україні європейську модель відносин держави та спорту. З однієї сторони, Міністерство має визначати пріоритети, створювати законодавчі та інші умови для розвитку всього спорту вищих досягнень в Україні. З іншої, федерації повинні бути більш фінансово самодостатніми. Це є наріжним каменем розбудови реальної автономії спорту в Україні", - наголосив Міністр молоді та спорту під час відкриття заходу.

Як зазначив Ігор Жданов, навіть найбільш заможні країни світу не здатні забезпечити за рахунок держави ефективний розвиток всіх видів спорту. Україна не виняток, тому потрібно відходити від патерналізму, коли цілі види спорту розраховують виключно на бюджетну фінансову підтримку та не прагнуть залучати позабюджетні кошти.

"Сьогодні ми проводимо державний експеримент з окремими федераціями щодо підвищення автономії спорту. Цей пілотний проект покликаний також продемонструвати, що федерації навіть в українських реаліях можуть знаходити додаткові ресурси на розвиток свого виду спорту. Такою є одна з умов участі в експерименті", - наголосив Міністр.

На його переконання, усім федераціям та спортсменам, якщо вони прагнуть бути успішними, потрібно вже сьогодні працювати над здобуттям знань та навичок щодо ефективного використання тих можливостей, які дають спорту сучасні інструменти маркетингу, комунікацій та PR. Тому Міністерство і надалі буде сприяти проведенню таких семінарів для спортивних функціонерів.

Підвищення рівня ефективності маркетингу федерацій є одним з пріоритетних напрямків діяльності Національного олімпійського комітету. На цьому акцентував Президент НОК Сергій Бубка. З цією метою й організовуються подібні навчальні програми, аби менеджери федерацій йшли в ногу зі світовими тенденціями та використовували провідний міжнародний досвід.

Як розповісти про свій вид спорту та зробити цікавим спортивну подію, про нові PR-стратегії, роботу із соціальними мережами та маркетингові ходи учасникам семінару розповідали кращі спеціалісти України з питань маркетингу та PR. Зокрема, своїм досвідом ділилися співзасновники рекламної агенції "Marketing Bar" та навчального проекту "Вища школа комунікації" Олексій Яновський та Евеліна Хмилевська, PR-директор "1+1 Медіа" Галина Грубляк, СЕО компанії Podium-smg Юрій Шаповалов, Managing Partner в "Sport Heroes", чемпіон України з ралі, маркетинг-директор Професійної футбольної ліги України (2006-2010) Павло Черепін, Арсен Макарчук, помічник голови Національного банку України та директор з комунікацій в "СКМ", голова редакційної ради ТРК "Україна" Наталія Ємченко.

 

 

 

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=249956361