Суб'єкти господарювання часто свідомо ігнорують вимоги законодавства щодо інформування споживачів, - Лілія Стиренко
22.06.2017 | 15:36
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
 

Чинна законодавча база чітко встановлює вимоги щодо належного інформування споживача як про товар, так і про суб’єкта господарювання, який цей товар реалізує. Однак частина представників операторів ринку, а особливо ті, які здійснюють діяльність через мережу Інтернет, не дотримуються цих вимог. На цьому наголосила т.в.о. заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко під час щорічної бізнес-конференції «Only Retail Ceo».

«Ми уже неодноразово звертали увагу на те, що чинне законодавство, яке регулює інтернет-торгівлю в Україні, містить багато прогалин, і це негативно відображається на можливості споживача захистити свої права. Однак там чітко прописані вимоги щодо належного інформування споживача як про товар, так і про суб’єкта господарювання, який цей товар реалізує», - наголосила Лілія Стиренко.

За її словами, частина суб’єктів господарювання ці вимоги ігнорує свідомо, що є грубим зловживанням і правопорушенням.

«Якщо зараз встановлені певні обмеження для здійснення перевірок, то це не означає, що законодавство можна ігнорувати. Держпродспоживслужба закликає бізнес бути більш свідомим і відповідальним», - підсумувала Лілія Стиренко.

 

 
« повернутись Постійна www-адреса статті:
http://old.kmu.gov.ua/kmu/control/publish/article?art_id=250090225